Tot ce e mai bun vine din ceea ce te sperie de moarte. 

E ok ca sunt într-o continuă căutare a sinelui dar nu ştiu dacă e atât de ok că îmi găsesc de fiecare dată ego-ul. Mereu îmbrăcat diferit, ca un gardian plin de stil care vrea mereu să pară altcineva, să impresioneze, veghiând asupra acestui sine luminos si adevărat. Poate că dacă ar evada cândva ar fi un pericol pentru lumea înconjurătoare pentru că ar reflecta atâta lumină încât ar deveni de nesuportat. Şi până la urmă acesta este scopul vieţii…

Pleacă de unde nu te mai simţi in siguranţă şi rămâi acolo unde se simte sufletul confortabil. Transformă-te în magnet de stări şi atrage asupra ta tot binele din mediul înconjurător. Lasă totul să decurgă după planul divin şi nu pune la îndoială voia Universului. 

About Carla

I'm not going to write a thing right now, because I don't really know who I am. And that's exactly why I'm here.

Leave a Reply

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' lu' Florin

Tăieturi din ziar, editoriale, păreri

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Vreausapotsapotsavreau

Note, stari, zile

