Cam aşa stă treaba cu iubirea

Acum ceva timp am primit un cadou frumos de la viaţă, care mi-a colorat-o şi condiment-o aşa încât a început să prindă gust şi sens. Andrei. Şi a venit la pachet cu iubirea pe care mi-a împărtăşit-o. O iubire complexă care m-a trecut prin toate nivelele de existenţă umană posibile. M-am simţit stăpâna Universului lângă el, dar şi sclava îngenunchiată de frica de a pierde tot. Cam despre asta e vorba când iubesti… te pierzi pe tine însuţi şi te regaseşti în dorinţele lui. Şi partea cea mai frumoasă e că te regăseşti dezbrăcată de orgoliu şi prejudecăţi, pură ca în pântecul mamei. De asta prin iubire renaşti. Când greseşti şi te comporţi ca un copil răsfăţat, bărbatul adevărat te ceartă, te pedepseşte și alege să te vegheze din umbră până când consideră că ţi-ai învăţat lecţia. Dar niciodată nu te părăseşte! NICIODATĂ
Te iubesc, Andu! ❤

About Carla

I'm not going to write a thing right now, because I don't really know who I am. And that's exactly why I'm here.

Leave a Reply

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' lu' Florin

Tăieturi din ziar, editoriale, păreri

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Vreausapotsapotsavreau

Note, stari, zile

