De ce mi se întâmplă mie asta?!

Întrebare retorică, presărată cu mici urme de victimizare. Tipic omenesc, de altfel.

Viața asta, în splendoarea și grandoarea ei, este o multitudine însumată de momente ce au menirea de a ne conduce spre un anumit țel, prestabilit de o forță necunoscută nouă, dar totuși, atât de familiară. Este inutil să cunoști o astfel de definiție amplă, dacă nu o aplici drept anestezie a propriei existențe. Cam la asta se rezumă totul în viață… La a fi fidel certitudinilor pe care le-ai adunat de-alungul timpului. Dar aici intervine simțirea, ceea ce este opusul a ceea ce am descris până acum, al rațiunii. Sunt prinsă de ceva timp într-o relație bolnavă. și deși cunosc toată teoria pe care s-ar baza eventuala și necesara ruptură definitivă, nu pot să o urmez. De asta se spune despre dragoste că e retardată!

Sunt dezamăgită de mine. Tu ești paralel. Sau ai devenit între timp…

About Carla

I'm not going to write a thing right now, because I don't really know who I am. And that's exactly why I'm here.

Leave a Reply

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' lu' Florin

Tăieturi din ziar, editoriale, păreri

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Cuvintele din cărţi

blog de citate

