Nenorocit cel ce este atins cu un deget şi işi simte viaţa tulburată de uragane. Dezamăgirea faţă de propria persoană distruge orice încercare de a mai face faţă societăţii.Sunt pedepsită crunt pentru negarea propriei naturi, îndepărtându-mă de mine, apoi afundtă şi mai mult în abis de eşecul cunoşterii. Ce rost mai are o viaţă nenorocită, ce rost mai am eu dacă mi-am pierdut şi cea mai mică dorinţă de a mă face plăcută sau de a mulţumi pe cineva..? Nu mai am nici putere să strig după ajutor…

About Carla

I'm not going to write a thing right now, because I don't really know who I am. And that's exactly why I'm here.

Leave a Reply

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' lu' Florin

Tăieturi din ziar, editoriale, păreri

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Cuvintele din cărţi

blog de citate

