Karma sau frica îmi stau în cale?

Condamnat pentru felul cum îţi trăieşti viaţa eşti întotdeauna când trăieşti pentru tine. Dacă înainte întrebarea după care îţi ghidai existenţa era “ce vor crede ceilalţi despre asta” şi între timp s-a produs vreun de-click în existenţa ta, transformând-o în “cum îmi  reflectă personalitatea ceea ce fac? şi “simt cu adevărat să fac asta?”, atunci ai atins primul grad în iluminare.

Sună a curs de psihologie. La asta mă pricep eu cel mai bine. Dar nu mă ajută la absolut nimic! Pentru că vreau sa stau de vorba cu karma. Şi psihologia mea nu poate să îmi facă conexiunea… 😦 Vreau să o întreb dacă e ea de vină că nu sunt încă liberă sau e doar teama cea care îmi taie aripile. Sunt lucidă. Şi pot să îmi dau seama ce e bine pentru mine şi ce nu. Oare mă pedepseşte pentru că am început să vreau TOTUL de la suflet şi PREA PUŢIN de la viaţă?

About Carla

I'm not going to write a thing right now, because I don't really know who I am. And that's exactly why I'm here.

Leave a Reply

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' lu' Florin

Tăieturi din ziar, editoriale, păreri

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

Vreausapotsapotsavreau

Note, stari, zile

